Usuniecie filtra cząstek stałych jest jedna z najczęściej wybieranych metod przez naszych klientów. Powodem tego jest bez terminowość naprawy – wyeliminowany filtr już nigdy nie sprawi problemu. Metoda ta uważana jest obecnie za najskuteczniejszy sposób na pozbycie się problemów związanych z FAP/DPF. Pozwala na bezstresową jazdę, bez obawy o to, że awaria (np. turbiny, wtryskiwaczy, czujnika),czy jazda na krótkich odcinkach (np. mieście) ponownie przysporzą nam zmartwień oraz kosztów związanych z FAP/DPF. Usuniecie pozwala również na pozbycie się dodatkowych kosztów (eksploatacyjnych) wynikających z serwisowania filtra np. dolewanie płynu katalicznego.
Usunięcie filtra cząstek stałych składa się z dwóch czynności:
- wyłączenie obsługi FAP/DPF w ECU
- mechaniczne usunięcie wkładu filtra( odłączenie we własnym zakresie)
Rezultatem wykonanej usługi jest zniknięcie wszelkich błędów oraz awaryjnych trybów pracy wynikających z wadliwego działania FAP/DPF.
Odczytujemy program, modyfikujemy go i wgrywamy z powrotem, bez lutowania i bez upychania pod maską kolejnych przewodów.